Újabb jelentős elismerést érdemelt ki a Gyulahús Kft – jelentették be a cég Béke sugárúti központjában.
Az önkormányzati tulajdonú kft két Magyar Termék nagydíjat kapott. Az egyiket a Gyulai Majoránnás Májas, a másikat a Gyulai Kolbász Kódex érdemelte ki. Előbbi a 10., utóbbi a 11. ilyen elismerése volt a gyulai húsipar zászlóshajójának.
A húsipar is előszeretettel használja a majorannát, ami a krémes májast igazán különlegessé teszi. A májassal már 2010-ben kiérdemelték ezt a díjat, mely egyfajta elismerése volt a régi parasztgazdaságokban kezdődő, majd a húskombinátban a 80-as években az Aranymájassal folytatódó tradíciójának. A gyulai májas az évtizedek során több változáson ment keresztül, a régi, inkább szeletelhető termék kenhetővé vált. A legfrissebb újítás az, hogy 20-ról 25 százalékra emelték benne a máj tartalmát.
A másik díjazott, a Gyulai Kolbász Kódex azért különleges, mert egy könyvszerű díszdobozban kolbász és szalámi lapul.
A Gyulahús ősztől új marketing kampányba kezd, mely a hagyományos értékek megtartása mellett nagy szerepet szán a márka ismertségének növelésében a fiatalabb korosztályoknak.