Az eseményen az előző évi akció sikeréről számolt be Tamáskovitsné Gila Éva marketingmenedzser.
A kezdeményezés gyulai szállásadók, szolgáltatók és a húsipari vállalat közötti együttműködésen alapul. A különböző helyszíneken ugyanis egyedi szórólapokat osztanak, melyek a márkaboltban érvényesíthetők. A marketingakció sikerét pedig alátámasztja az egy év alatt elért 58%-os nyereség.
A rendezvényen díjazták a Tourinform irodát, a Wellness Hotel Gyulát és a Hőforrás Üdülőszövetkezetet is, mivel ők azok a szolgáltatók és szállásadók, akik a legaktívabban vettek részt a programban.
Idén nyáron két új program közül is választhatnak majd a sörkedvelők. A Beer Corner Viharsarki Sernevelde jóvoltából a hungarikum kolbász és a látvány sörfőzde különlegességei kóstolhatóak meg, valamint a Gyulavári kastély gasztrokulturális járata is útjára indul.
Az eseményen bemutatták a tavaly óta nagy sikerrel működő kolbásztaxit is, mely egy olyan állandó program, ami a belváros történelmi értékei mellett a gyulai kolbászról is információt nyújt.