A MagyarBrands kitüntetést kilenc évvel ezelőtt azzal a céllal hozták létre, hogy kiemeljék az ország legeredményesebb magyar vonatkozású márkáit. Inzám Andrea elmondta, a márkák vizsgálatakor több szempontot vesznek figyelembe, mint például azt, hogy az adott brand-et mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országunkhoz, milyen a hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében, valamint hogy mennyire ismert vagy kedvelt.
A sajtótájékoztatón kiderült, a GFK Hungária Piackutató Intézet felmérései szerint az emberek 95 százaléka ismeri a Gyulai márkát, ezáltal az ország 20 legkedveltebb brandjeinek egyike.
Daka Zsolt ügyvezető kiemelte, a 2013-ban megnyitott Gyulahús Kft egyik, ha nem a legfőbb célja a Gyulai brand erősítése és a fogyasztók bizalmának visszaállítása volt. Ennek eredménye az immár nyolcadik alkalommal elnyert MagyarBrands elismerés.
A díj a vásárlók számára is segítséget nyújt a termékek kiválasztásához.