2022. május 25., szerda
FONTOS

4 új terméket fejlesztett a Gyulahús

Szerdán újra összeült a szakmai team és konkrét lépéseket határoztak meg. A Gyulahús Kft. önként vállalta a só- és zsírcsökkentést készítményeiben, melyek most konkrét formát öltöttek.

 

A termékválasztékot a Mintamenza szakértői gárdája már átgondolta Prohászka Béla vezetésével. Felhívták a gyártó figyelmét arra, milyen étrendi kockázatot jelent a töltelékes áruban megjelenő magas só- és zsírtartalom, így konkrét elvárásokkal érkeztek.

 

– Első szakaszban négy termékkel örvendeztetjük meg az óvodásokat és iskolásokat. A gyerekek által igen kedvelt virslivel indulunk, mely mellett a Zala felvágottat tesszük étlapra. A pritaminpaprikával és uborkával ízesített Májusi csemege túllép mind beltartalmával, mind ízében a hagyományos párizsin, illetve a Gyulai Májas is bekerül az első négyes fogatba. Ez utóbbit B1, B2, B3 és B9 vitaminokkal dúsítjuk, mely a májas ízében nem jelent változást, mégis jobban vigyáz az egészségükre” – foglalta össze a megbeszélésen elhangzottakat Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezetője.

 

A próbagyártás április 2. hetében elindul, így minden esély megadatott arra, hogy május első hetében megkezdődjön a kiszállítás és megjelenjenek az étlapon a Gyulai termékek.

Nézze meg ezt is:

Csempe helyett 155 millió forintot érő cipő Gyulánál

  A Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkatársai közúti ellenőrzésen 7040 pár hamis cipőt találtak egy …