2024. április 19., péntek
FONTOS

Ügyfélbarátabb adóhatóságot szeretne a megyei igazgató

Az adóhatóság pozitívabb megítélését, az ügyfél centrikusság erősítését és a bürokrácia csökkentését tartja legfontosabb feladatainak Kovács Tamás.
A NAV Békés Megyei Adó és Vámigazgatóságának igazgatója a 3Témában emellett beszélt a fontosabb jogszabály változásokról, az ellenőrzésekről és az adózók minősítéséről.
Az utóbbi években megfigyelhető, hogy a szolgáltató állam erősödése érdekében egyre több intézkedés történik. Az adóhatóság az egyik olyan szervezet ahol a legkésőbb következett be ez a szemlélet váltás, hangsúlyozta a 3Témában Kovács Tamás. A NAV Békés Megyei Adó és Vám igazgatóságának igazgatója, kinevezése után már megtette az első lépéseket arra vonatkozóan, hogy az állampolgárok ne csak egy bírságoló hatóságot lássanak a NAV-ban, hanem egy partneri szemléletű szervezetet.
Az adóellenőrzések területén is változásokra lehet számítani, elsősorban nem az úgynevezett kirakat ellenőrzéseket fogják erősíteni, aminek inkább hírverés a célja, hanem a tudatos nem fizetők irányába kívánnak lépni.

A műsorban szó volt még az aktuális jogszabályváltózásokról, az adózók minősítéséről és a közérdekű bejelentések szigorításáról is.

Nézze meg ezt is:

Női konferenciát rendeztek a gyulai baptisták

  A közösség élményét és a lelki feltöltődést kínálta a résztvevőknek az a női konferencia, …