A nyári főszezon augusztus végéig tart, és az ezután következő időszak vendégforgalmát szeretné erősíteni a Gyulai Turisztikai Kft. Ezért az Index utazási rovatával, a Traveloval működnek együtt.
Augusztus 1-től szeptember 30-ig egy folyamatos, online kampányt terveznek, melynek fő témája az Almásy-kastély és a Gyulai Várfürdő.
Ezen csomagokat szeptember 1-től egészen március 31-ig lehet majd foglalni. A kampány első eleme a study tour volt, melyre az elmúlt hétvégén került sor. A Lánchíd Rádió, a Magyar Nemzet és a Travelo újságírói látogattak Gyulára, akik megtekintették a város turisztikai kínálatát, többek között a fürdőt, a várat és az Almásy-kastélyt.
Egy újabb attrakcióval bővült az Almásy-kastély. Péntektől a télikert üvegfelületén, sötétedés után első körben a létesítmény ajánlatait, illetve a jelenleg is futó szelfi játékukat hirdetik.