2024. március 29., péntek
FONTOS

Japánban mutatta be termékeit a Gyulahús

A marhaszalámi volt a legnépszerűbb gyulai termék a márciusban, Tokióban megszervezett Foodex kiállításon – számolt be Daka Zsolt ügyvezető igazgató csütörtökön délelőtt a Gyulahús Kft. sajtótájékoztatóján.

A cég az Agrár Marketing Centrum segítségével 2016 után második alkalommal vett részt a Japánban megrendezett világkiállításon, amire a tavalyi év tapasztataiból kiindulva kifejezetten a helyiek ízlésének megfelelő termékekkel készültek.
A japán piac másként működik, mint az európai – hangsúlyozta Daka Zsolt. Az ázsiai szigetország befektetőinek bizalmát megszerezni 3-4 évbe is beletelhet, ezért is kulcsfontosságú a kiállításon való folyamatos részvétel. Emellett a Foodex kiváló alkalmat biztosít más ázsiai országok körében is népszerűsíteni a termékeket.

Nézze meg ezt is:

Közönségdíjat nyert Bánhegyi Róbert János onkológus főorvos

  Az elmúlt napokban lezárult közönségszavazás alapján, Bánhegyi Róbert János főorvos elnyerte a Szent-Györgyi Albert …