2020. július 5., vasárnap
FONTOS

Tovább népszerűsíti a várost a turisztikai kft

Termékfejlesztéssel és marketingtevékenységgel próbál hozzájárulni a város további népszerűsítéséhez a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján azokat a területeket erősítik, amelyek már jól működnek, de újdonságokkal is készülnek az idei évre. A garantált programok egy bevált városi kínálat a turisták részére. A cég ezt szeretné tovább erősíteni, így idén új programokat is terveznek a már meglévők mellé.

A turisztikai kft fejlesztési tervei között szerepel a meglévő turisztikai informatikai rendszerek összekapcsolása. Ebben szerepel a VisitGyulaCard, Guide@Hand programajánló rendszer és a visitgyula.com szállásfoglalási modulja. Ezek egyesítése után egy mobilapplikációt fejlesztenek ki, mely további elemekkel bővül.

A cég életében az elmúlt hónapok a kiadványok aktualizálásával és kiadásával teltek. Megjelentettek egy városi turisztikai térképet 10 ezer példányban magyar és angol nyelven, emellett az általános városismertető kiadványt és programajánlót is 17 ezer példányban magyar, angol, román és német nyelven adták ki. A garantált programokat tartalmazó programfüzet kiadása jelenleg még folyamatban van.

A turisztikai kft 4, nagyobb, gyulai rendezvényre – a kolbász-és sódarmustrára, a pálinkafesztiválra, virágok fesztiváljára, és a Gyulai Várszínház összművészeti fesztiválra – indított külön fesztiválmarketinget. Az online eszközök mellett óriásplakátokkal, rádiós és televíziós megjelenésekkel erősítik és bővítik a marketingeszközöket. Elsősorban a belföldi vendégekre koncentrálnak, ezen belül is Budapestre és a környező megyékre, valamint a romániai, határhoz közeli megyékre. Ezen kívül városi összefogással egy nagyobb imázskampányt indított a cég.

Nézze meg ezt is:

A jövő héten újra gyérítik a szúnyogokat Gyulán

E hét hétfőjén az időjárás miatt ugyan elmaradt a tervezett művelet, de utána pótolták a …