

A tavalyi évhez hasonló növekedést tervez az árbevételben a Gyulahús Kft, mondta el a 3Témában Daka Zsolt ügyvezető. Ez számokra lefordítva azt jelenti, hogy a hazai és az export piacon összességében 5 milliárd 600 millió forintot bevételt tervez a cég az év végéig. Az év első hét hónapjának adatai alapján erre minden esély megvan, hiszen ezen időszakban a termék eladás mennyisége közel kilenc százalékkal bővült a tavalyi évhez képest, ami 2500 tonna termék értékesítését jelenti, ebből a belföldi 2200 tonnát tesz ki, az export pedig szintén a terveknek megfelelően alakul, hiszen több mint 260 tonna terméket adtak el.
Daka Zsolt elmondta, a cég az utóbbi időben egyre többet tud fordítani marketingre, és a kiélezett piaci helyzetben nagy hangsúlyt fektetnek az innovációra, melynek keretében az “E” mentes termékek fejlesztésére fókuszálnak. Az elmúlt időszakban a cég több beruházást is meg valósított saját erőből, ezt folytatva közel negyvenmilliós forrásból egy új töltőgépet állítanak üzembe augusztus végén.