A június óta tartó turisztikai akcióban a nyári szezon után is sok szolgáltató vett részt. A Fáskerti Apartman tulajdonosa elmondta, a Gyulára érkező vendégeket érdekli a gyulai kolbász, és annak története is, így nem kellett sokat győzködni őket, hogy ellátogassanak a boltba. Tímár Ágnes hozzátette, szívesen csatlakoztak a játékhoz, és a jövőben is részt vennének hasonló kezdeményezésekben.
A nyereményjáték annak a folyamatnak a része, mely az idegenformalom terén a fürdővárosi cégek közös fellépését tűzte ki célul. Az idei akcióban fontos volt az is, hogy a helyi szolgáltatókat is bevonják az együttműködésbe, ezzel erősítve a legismertebb gyulai márka hírnevét.
A gyulai húsipar jövőre 150 éves évfordulót ünnepel, ehhez kapcsolódva több hasonló kezdeményezést is terveznek a Gyulahúsnál 2018-ban. A cég elégedett az idei játék eredményeivel, a szolgáltatóknak a havi nyereményeken kívül januárban külön eseményen hálálják meg a részvételt.
A nyereményjáték mostani formájában az idei évben véget ér, a decemberi győzteseket a január 11-i gyárlátogatáson jutalmazzák.