A látogatás egyik célja az volt, hogy a japán embereket megismertessék az uniós csatlakozás után kialakult magyar húsipari helyzettel. A stáb a gyárlátogatás mellett egy hosszabb interjút is készített Daka Zsolt ügyvezetővel a hazai viszonyokról és a cég jelenlegi helyzetéről, mondta el Kensuke Obara, a televízió európai tudósítója.
A Gyulahús Kft nem titkolt célja, hogy a japán nézők a műsoron keresztül a gyulai márkát és gyulai nevet megismerjék, ezzel is segítve abban, hogy a cég megvesse lábát a Távol-Keleti ország piacán. Ehhez már azok a termékfejlesztések is elindultak, amelyek az ottani ízvilághoz a legközelebb állnak, és ezekkel is képviselje magát a Kft,, a tavaszi élelmiszeripari kiállításon.
A Gyulahús elsősorban a szárazáru termékekre építhet a Távol-Keleten, mint arról már korábban beszámoltunk a cég a 7 milliós Hongkongi piacon is jelen van elsősorban a kolbásszal. A menedzsment azon is dolgozik, hogy japán mellett Kínában is ott legyen a termékeivel.