Egy ilyen alkalom nemcsak a minőségi magyar élelmiszerek elismertségének tesz jót, hanem annak a cégnek is, mely képes magas minőségű termékek előállítására. A Gyulahúsnál jó lehetőségként tekintettek arra, hogy országos közéleti portálok mellett mezőgazdasági, élelmiszeripari lapok munkatársai is megismerkedtek a náluk folyó munkával.
A Gyulahúsnál ilyen szempontból általában eseménydúsan kezdődik az év, tavaly egy Japán forgatócsoport érkezett a céghez, hogy az uniós csatlakozás magyarországi hatásairól készítsenek beszámolót. Az esemény viszont jól szolgálta az önkormányzati tulajdonban lévő vállalat távol-keleti terveit.
Az ilyen látogatások erősítik a cég piaci pozícióit, és ha nem is egzakt módon kimutathatóan, de hozzájárulnak ahhoz, hogy a gyulai húsipar zászlóshajója az újraszervezés után minden évet nyereséggel zárjon.