A Gyulahús Kft ügyvezetője a 3Témában arról is beszélt, hogy a városi tulajdonban lévő cég termékeinek közel 80 százalékát értékesítik belföldön, 20 százalék pedig exportra megy. Utóbbi területen még nagyobb, 24 százalékos volt az árbevétel bővülés.
A cég a belföldi piacokon is eredményes volt, azonban az értékesítésnél a Gyulainak nem kedvez, hogy a belföldi fogyasztók közel 80 százaléka még mindig az ár alapján dönt.
A Gyulahús idén 260 millió forintot fordít fejlesztésekre, ezek a Kétegyházi úti és a Béke sugárúti üzemeket is érintik. Előbbinél már beszereztek egy automata árazó, címkéző gépet, folyamatban van egy aprító berendezés megvásárlása, és egy korszerű ládamosó is érkezik.
A Béke sugárúti egységben már működik a termékek zárását végző klipszelő, és hamarosan egy szeletelő gép is emelheti a termelés színvonalát.