2019. november 13., szerda
FONTOS

„Városmarketing Gyémánt Díj” védjegyet kapott a Békés Megyei Önkormányzat

A budapesti MédiapiacON konferencia keretében tartották az Országos Városmarketing Díj pályázat ötödik díjátadóját, melyre a Békés Megyei Önkormányzat idén először nyújtott be pályázatokat.

A Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázat célja, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egye fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenység eredményességére, sokszínűségére. A sikeres, hatékony megoldások elismerésével és széleskörű népszerűsítésével a szövetség hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, illetve segíti a tapasztalatcserét és az együttműködést a marketingesek, valamint a megyék, városok vezetői, szervezetei között. Az elismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a következő szempontok alapján értékelte: megalapozott tervezés, kreativitás, szakszerű megvalósítás, hatékonyság, célszerű forrásfelhasználás.

A Békés Megyei Önkormányzat két kategóriában pályázott, rendezvény-esemény kategóriában a 2018. évi Megyenap rendezvényével, belső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában pedig a „Megyei Értékeink” című kiadvánnyal.
Mindkét pályázat pozitív elbírálásban részesült, és Városmarketing Gyémánt Díjat nyert, az elismeréseket Tolnai Péter, a Békés Megyei Önkormányzat alelnöke vette át.

A Megyenap rendezvény – melynek mottója „Hagyomány, érték, közösség” – célja, hogy ráirányítsa a figyelmet Békés megye értékeire, illetve erősítse az itt élőkben az összetartozás érzését. Az esemény középpontjában a megyei és települési értékek, a hagyományaikat őrző kézművesek és kistermelők, illetve az itt élő nemzetiségek állnak. A program hozzájárul a megye lakosságának közösségi életbe való bevonásához és a lokálpatriotizmus erősödéséhez.

A „Megyei Értékeink” című kiadvány a Békés Megyei Értéktárba felvett értékeket ismerteti. Az Interreg ROHU204 WorkMix projekt keretében megvalósult kiadvány elkészítésével a megyei önkormányzat Békés megye épített örökségének, kulturális sokszínűségének, népi hagyományainak, természeti értékeinek, gasztronómiájának bemutatását és széles körben történő népszerűsítését tűzte ki célul.

Nézze meg ezt is:

Csaknem kétmilliárddal több forrás 2020-ra a civileknek

Október elsejétől pályázhattak a civil szervezetek a Nemzeti Együttműködési Alap forrásaira, az elérhető összeg az …