

A különböző helyszíneken ugyanis olyan egyedi szórólapokat adnak a turistáknak, melyeket a márkaboltban érvényesíthetnek. Pénteken pedig azokat ismerték el, akik helyarányosan a legeredményesebben teljesítettek. A legsikeresebb szállásadó címet ez év első felében a Corso Butique Hotel nyerte el, mely több, mint két éve vesz részt a megmérettetésben.
A legeredményesebb szolgáltatónak járó elismerést az IQ könyvesbolt érdemelte ki, ahol nem csak a szórólapokkal népszerűsítik a Gyulai márkát, hanem illatosított képeslapokkal, hűtőmágnesekkel, valamint párnahuzatokkal is.
Tamáskovitsné Gila Éva marketingmenedzser elárulta, ugyan több mint száz szórólapot váltottak be, de bíznak abban, hogy a második félévben még több szállásadó és szolgáltató csatlakozik a kezdeményezéshez.
A kezdeményezés célja a Gyulai márka népszerűsítése mellett a helyi szolgáltatók, szállásadók, valamint a húsipari vállalat közötti kapcsolat elismerése és erősítése.