2024. április 25., csütörtök
FONTOS

Több mint száz szórólapot váltottak be a Gyuláról Gyulait akcióban

Az idei év első felében is sikerrel zárult a Gyuláról Gyulait elnevezésű marketingakció, mely a helyi szállásadók, szolgáltatók és a húsipari vállalat közötti együttműködésen alapul.

A különböző helyszíneken ugyanis olyan egyedi szórólapokat adnak a turistáknak, melyeket a márkaboltban érvényesíthetnek. Pénteken pedig azokat ismerték el, akik helyarányosan a legeredményesebben teljesítettek. A legsikeresebb szállásadó címet ez év első felében a Corso Butique Hotel nyerte el, mely több, mint két éve vesz részt a megmérettetésben.

A legeredményesebb szolgáltatónak járó elismerést az IQ könyvesbolt érdemelte ki, ahol nem csak a szórólapokkal népszerűsítik a Gyulai márkát, hanem illatosított képeslapokkal, hűtőmágnesekkel, valamint párnahuzatokkal is.

Tamáskovitsné Gila Éva marketingmenedzser elárulta, ugyan több mint száz szórólapot váltottak be, de bíznak abban, hogy a második félévben még több szállásadó és szolgáltató csatlakozik a kezdeményezéshez.

A kezdeményezés célja a Gyulai márka népszerűsítése mellett a helyi szolgáltatók, szállásadók, valamint a húsipari vállalat közötti kapcsolat elismerése és erősítése.

Nézze meg ezt is:

Hat nap alatt ezerötszáz látogató a gyulai kiállítóhelyeken

  Legényest is láthatott a közönség a Viharsarok Táncszínház kedd délutáni előadásán, a fellépő táncosokat …