2024. szeptember 16., hétfő
FONTOS

Bemutatták a “Panasza van? Segítünk!” kiadványsorozat hetedik és nyolcadik darabját

A “Panasza van? Segítünk!” kiadványsorozat hetedik és nyolcadik kiadványát mutatták be szerda délelőtt a Békéscsabán.

A Békés Megyei Kormányhivatalban megtartott sajtótájékoztatón elhangzott, a kiadványsorozat célja, hogy tájékoztassa az érintetteket a legfontosabb fogyasztóvédelmi ügyekben. Ezzel növelnék a fogyasztók tudatosságát, és megelőznék a vitás helyzeteket. A megyei kormányhivatal az előző három évben is teret adott az energetikai hivatal által hirdetett tájékoztatónak.

A 7-es számú fogyasztóvédelmi füzet segít megismerni a tartozás miatt ki- és visszakapcsolás alapvető szabályait, valamint információt nyújt a lehetőségekről.

Elhangzott, ha a kikapcsolás során a lakossági fogyasztó nem rendezi a tartozását, és nem kéri a visszakapcsolást, a villamosenergia-szolgálató 30 nap után felmondja a szerződést, a földgázszolgáltató pedig jogosulttá válik a szerződés felmondására.

A 8-as számú kiadvány azok számára foglalja össze a legfontosabb, közművekkel kapcsolatos tudnivalókat, akik társasházakban, lakásszövetkezeti lakásokban élnek. Az immár 8-ra bővült “Panasza van? Segítünk!” kiadványsorozat darabjai elérhetők a kormányablakokban.

Nézze meg ezt is:

A KÖVIZIG 116 munkatársa indult útnak segíteni

A vízügy Országos Műszaki Irányító Törzse (OMIT) elrendelése alapján a Körös-vidéki Vízügyi Igazgatóság 116 munkatársa …