2024. április 18., csütörtök
FONTOS

Telefonos, elektronikus ügyintézésre biztat a városháza

Megszűnt a személyes ügyfélfogadás a városházán – erről Csige Gábor jegyző tájékoztatott. Azt javasolják, hogy akinek dolga akad a Városházán, más módon keresse fel az ügyintézőt. Lehetőség van telefonon, e-mailben, E-papíron vagy az E-Önkormányzat Portálon történő ügyintézésre is.

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje is megváltozott a veszélyhelyzetre tekintettel, és bár a személyes kontaktusok számát drasztikusan csökkentik, minden ügytípus intézése folytatódik.

Személyes ügyfélfogadás csak az alábbi esetekben lehetséges, ügyfélfogadási időben:
a) rendkívül indokolt esetben, az ügyintézővel előzetesen egyeztetett időpontban,
b) települési támogatások és gyámhatósági ügyek intézése,
c) házassági bejelentkezés, házasságkötés, apai elismerő nyilatkozat tétele, haláleset anyakönyvezése, hazai anyakönyvezés.

Ügyfélfogadási időn kívül, személyesen intézhetők az életveszélyt jelentő, különösen nagy vagyoni kárt okozó események bejelentése.

Az átmeneti ügyfélfogadási idő a következő:
Hétfő: 13.00 – 16.00
Kedd: 8.00 – 12.00
Szerda: az ügyfélfogadás szünetel
Csütörtök: 13.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.00

Központi telefonszám: +36 66 526 800
Központi e-mail cím: gyulaph@gyula.hu

Nézze meg ezt is:

A nyugdíjas közösségek ereje

A napjainkban is aktív KÖVIZIG Szivárvány Nyugdíjas Klub Gyula egyik legrégebben alakult nyugdíjas szervezete. Egykor alapítótagként, …