

Kedden, még a nyitva tartási időn kívül készültek ezek a felvételek a Gyulai Közüzemi Kft központi ügyfélszolgálati irodájában. A cég munkatársai telefonos megkereséseket fogadnak, sok kérdésre így is választ kaphatnak az érdeklődők.
Hétfőtől viszont újra személyesen is lehet intézni az ügyeket, igaz, egyelőre még csak korlátozott, napi négy órás időtartamban állnak az ügyfelek rendelkezésére. Bizonyos korlátozások továbbra is vannak, ezek hasonlóak ahhoz, mint amilyenekkel bármelyik hivatalban vagy üzletben találkozhatunk. Maszkot például itt is viselni kell, és készpénzt továbbra sem fogadnak el.
Bányai György elmondta, az ügytípusokban nincs jelentős változás, továbbra is vízdíjjal, hulladékkal kapcsolatban érdeklődnek a legtöbben.
A cég folyamatosan tájékozódik a járványügyi helyzettel kapcsolatban, és tervezik, hogy ha a helyzet tovább javul, akkor újabb enyhítéseket vezetnek be. Addig is minden ügyfélnek azt javasolják, hogy elsősorban telefonon vagy a gyulaikozuzem.hu oldalon tájékozódjanak.