Vedd a hazait! Védd a hazait!
Közel egy évvel ezzel ezzel a címmel indított kampányt a Magyar Termék Nonprofit Kft, melyhez többek között akkor a Gyulahús is csatlakozott. A Gyulai márka emblémájával a fővárosban is találkozhattunk a köztereken található citylightokon. Ezzel szerették volna felhívni a figyelmet, hogy a magyar gyártók ott vannak a piacon. Az összefogás célja, a kampány üzenetének a megerősítése.
Gila Éva kiemelte, hogyha kitartóan kampányolnak amellett, hogy fontos, hogy hazai terméket vásároljunk, akkor bízik benne, hogy tudatosul minél több emberben az üzenet. A Gyulahús Kft a különböző televíziós megjelenésekkel is hirdeti a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampányt.
A kezdeményezés elsődlegesen a koronavírus-járvány következtében kialakult helyzetre próbálja ráirányítani a figyelmet. A termékek mögé kell nézni, ahol emberek dolgoznak, ők állítják elő ezeket. A kampánnyal segíteni tudjuk a hazai vállalkozásokat a nehéz időkben. Gila Éva hangsúlyozta, a magyar munkahelyeket csak akkor tudjuk megőrizni, hogyha a magyar gyártók termékeivel erősítjük a magyar gazdaságot.