A munkálatok másfél hete kezdődtek. A burkolat a hosszú évek során a nagy forgalom miatt tönkremehet. Így néhol csak pár négyzetméteres felületen kell a javításokat elvégezni. Hunya Péter üzemeltetési és fenntartási osztályvezető kiemelte, az egyik legkomolyabb hiba a kátyú, ezeket javítják. Tartós felújítást nem jelentenek, ezek csak a balesetveszélyes burkolathibák megszüntetésére irányulnak. A kátyúzás esetében nem beszélhetünk kilométeres szakaszokról, de naponta 10 tonna anyagot dolgoznak be.
A Magyar Közút két forrásból dolgozik. A feladattervi keretből végzik az általános, üzemeltetési, karbantartási feladatokat. Emellett a növényzetápolást, kaszálást, kátyúzást. A másik az úgynevezett saját Magyar Falus program, mely esetében egy külön keretből nagyobb felületen végeznek burkolat javításokat. Dobozon így jön létre az útburkolat felújítása másfél kilométeres szakaszon.
Hunya Péter kiemelte, a munkálatok június 26-án kezdődtek, jövő héten végzik el a kisebb kapubejárók aszfaltozását, július végén pedig elkészülnek a padkák.