Júliustól Pörneki Attila lett a Gyulai Szakképzési Centrum főigazgatója.
A korábban az orosházi Kossuth Lajos szakképző intézményt vezető szakemberrel a 3Téma műsorában az új feladat kihívásairól, a jövő terveiről és a marketingkommunikáció megnövekedett szerepéről beszélgettünk.
Nyáron vezetőváltás történt a Gyulai Szakképzési Centrum élén. A főigazgatói tisztségre a nyugdíjas éveit megkezdő Kovács Zsuzsannát követően Pörneki Attilát nevezték ki a hat intézményt magában foglaló centrum vezetőjeként. A korábban a GySZC orosházi szakképző iskoláját vezető Pörneki Attila a 3Témában elmondta, az oktatásban a minőségi munkát tekinti az egyik legfontosabb alappillérnek. Ez jelenik meg akkor is, amikor az intézményeikbe járó diákok pozitívan élik meg az iskolai hétköznapokat, majd végzősként ezt a tapasztalatot osztják meg az utánuk jövőkkel. A főigazgató kiemelte, a szakképzés másik sarkalatos pontja a duális partnerek jelenléte, illetve a partneri hálózat bővítése.
Napjaink változó világában szakmák tűnnek el és születnek újak helyettük, ami rendkívüli rugalmasságot követel a szakképző intézetektől, hangsúlyozta Pörneki Attila. Az innováció szerepe egyre inkább felértékelődik a közoktatásban, mint ahogy a marketingkommunikáció is kiemelt szerepet kap. A főigazgató hangsúlyozta, nagy jelentőséggel bír a híradásokban gyakran megjelenő aktív iskolai élet.
A hamarosan induló 2024/25-ös tanév már az új ötletek megvalósításával kezdődik a Gyulai Szakképzési Centrumban, fókuszban a marketingkommunikációval.