2024-ben a bevételek a várakozásoknak megfelelően, minden korábbi évet meghaladóan magasak lettek Gyula legnagyobb szálláshelyén.
Boros Zoltán igazgató kiemelte, a foglaltság is elérte a tavalyi év szintjét, valamint a 2018-19-es rekord éveket is felülmúlta. A 2023-as felújítást követően ez volt az első olyan esztendő, amikor 12 hónapon keresztül zavartalanul tudtak működni, mint Magyarország egyik legnagyobb négycsillagos vidéki wellness szállodája. A december pedig méltó lezárása volt a tavalyi évnek a vendégforgalmat tekintve.
Karácsonykor leginkább a családok tették ki a vendégkör jelentős részét. A gyerekek számára készültek különböző programokkal, animátorok bevonásával. A két ünnep között a pihenni vágyók érkeztek a szállodába, ekkor vegyes vendégkör tevődött össze. A szilvesztert övező éjszakákra pedig nagyobb baráti társaságok érkeztek Gyula legnagyobb szálláshelyére.
Boros Zoltán kiemelte, 2025 is egy elég erős évnek ígérkezik. Azt várják, hogy minimum a 2024-es, minden területen sikeres esztendőt megismételjék mind bevételi, mind foglaltság szintjén.
A belföldi és a külföldi marketing kampány nagyrésze a szállodalánc márkanevén alapszik, kiemelve 1-2 desztinációt, jelesül Gyulát is bizonyos piacok felé kommunikálva. Emellett a fürdővárosi szálloda folytatja a munkát a várossal. Boros Zoltán kiemelte, a belföldi vendégkört megtartva 2025-ben szeretnék visszaszerezni, valamint tovább fejleszteni azt a román piacot, amely a koronavírus-járvány óta nem állt teljesen helyre.
Az igazgató hangsúlyozta, amennyiben egy komolyabb és összehangolt városmarketing, illetve egyéni szálláshelyek marketingjét sikerül elhelyezni a román piacon, akkor tovább tud fejlődni nemcsak Gyula legnagyobb szálláshelye, hanem az egész gyulai idegenforgalom.