

Emelkedő vendégéjszaka szám, lendületes szakmai év és újdonságok sokasága jellemezte a 2024-es esztendőt, tájékoztatott kedden a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.
Az idei tervek között hangsúlyos a térségi együttműködési hálózat fejlesztése és a nemzetközi szinten folytatott marketingtevékenység erősítése
A decemberi adatok ugyan még nem állnak rendelkezésre, de összességében elmondható, hogy a 2024. évi vendégéjszakák száma meghaladta a 2023-as adatokat, derült ki Onofer Eszter, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft marketingmenedzsere tájékoztatásából. A tavalyi év lendületesen és szakmai kihívásokkal indult a cég életében. Februárban az Utazás kiállítás belföldi díszvendége volt Gyula és Békés vármegye, májusban pedig egy öthétvégés rendezvénykavalkád várta a fürdővárosba látogatókat. Onofer Eszter kiemelte, városi szinten is komoly fejlesztések valósultak meg, többek között a várfürdőben és a Ladics-házban, ahogy a turisztika területén is jelentős újdonságokat vezettek be.
2024-ben ismét fókuszba került Románia, hiszen az volt az első covid utáni év, amikor erőteljesen nyitottak külföld felé, mondta Onofer Eszter. Ennek részeként online marketing- és rádiókampányt folytattak, megjelentek kolozsvári és bukaresti kiállításokon, és saját, román nyelvű kiadványt készítettek. 2025-ben is elsődleges cél marad Románia, mellette nyitnak Szerbia, Csehország, Németország és Szlovákia irányába is.
A marketingkommunikáció üzenete változatlan marad 2025-ben is: Gyula, a történelmi fürdőváros, ahol minden évszakban, több generáció is élvezheti a színvonalas és sokszínű programkínálatot.