9 százalékkal bővült a Gyulahús árbevétele 2024-ben az egy évvel ezelőttihez képest – jelentette be a 3Témában Daka Zsolt, az önkormányzati tulajdonú húsipari cég ügyvezetője.
Mindezek mellett jelentős, öt százalékos termékvolumen emelkedésről számolt be, vagyis összességében igen eredményes időszakot zártak.
A Gyulahús tavaly a világ 13 országába szállított termékeket. Ezek közül az angol és a cseh piac bizonyult a legsikeresebbnek, ebben a két országban sikerült a leginkább megalapozni az export 21 százalékos bővülését. Az erős verseny ellenére a belföldi piacokon is sikerült gyarapodni, itt hat százalékos volt a bővülés.
A cég menedzsmentje ha nem is titokban, de csendben előkészített egy olyan, összességében 4,5 milliárd forintos fejlesztést, mely pályázati forrás bevonásával korszerűsítené mindkét telephelyet.
A pályázatról nyáron születhet döntés, ha ez megszületik, akkor 36 hónap van a megvalósításra.