Az idei első hét hónap forgalmi adatai jobbak, mint a tavalyiak – hangsúlyozta Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő ügyvezetője.
Azt mondta, beértek azok a kampányok, marketingakciók és értékesítési változások, melyeket 2015-ben és idén tavasszal indítottak el, és amelyek a vendégszámokban és az árbevételben mutatkoznak meg.
A vendégkör az Aquapalota megnyitásával stabilizálódott, ami azt jelenti, hogy a magyar és a román vendégek teszik ki a forgalom jelentős részét. 2017-es tervek között szerepel, hogy a külföldi területek közül Szlovákia és Lengyelország felé nyissanak.
Ebben az évben már nem készül nagyobb fejlesztésekre a fürdő, hiszen a főszezon hamarosan véget ér. A nyári szezonon kívül továbbra is a gyógyászat, illetve az Aquapalota lesz a fő húzóerő.
A 2015-ben elindított “Csobbanj egy autóért” kampány hamarosan a végéhez ér, ennek a játéknak egy autó a főnyereménye.
A közeljövőben az Aquapalotában a rekreációs élménymedencét szeretnék az óvodás korú vendégek részére élményelemekkel bővíteni, ezt ők is biztonsággal tudják használni. Ezen kívül a nyári időszakban használható kültéri elemek modernizációja folyik majd.