2024. május 1., szerda
FONTOS

A vártnál is jobban teljesít az Aquapalota

Az idei első hét hónap forgalmi adatai jobbak, mint a tavalyiak – hangsúlyozta Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő ügyvezetője.

Azt mondta, beértek azok a kampányok, marketingakciók és értékesítési változások, melyeket 2015-ben és idén tavasszal indítottak el, és amelyek a vendégszámokban és az árbevételben mutatkoznak meg.

A vendégkör az Aquapalota megnyitásával stabilizálódott, ami azt jelenti, hogy a magyar és a román vendégek teszik ki a forgalom jelentős részét. 2017-es tervek között szerepel, hogy a külföldi területek közül Szlovákia és Lengyelország felé nyissanak.

Ebben az évben már nem készül nagyobb fejlesztésekre a fürdő, hiszen a főszezon hamarosan véget ér. A nyári szezonon kívül továbbra is a gyógyászat, illetve az Aquapalota lesz a fő húzóerő.

A 2015-ben elindított “Csobbanj egy autóért” kampány hamarosan a végéhez ér, ennek a játéknak egy autó a főnyereménye.

A közeljövőben az Aquapalotában a rekreációs élménymedencét szeretnék az óvodás korú vendégek részére élményelemekkel bővíteni, ezt ők is biztonsággal tudják használni. Ezen kívül a nyári időszakban használható kültéri elemek modernizációja folyik majd.

Nézze meg ezt is:

Bokrétaünnep a Magvetőben

    Hétfőn a Magvető református iskola épülő tornaterménél rendeztek bokrétaünnepet abból az alkalomból, hogy …