2024. február 22., csütörtök
FONTOS

2023. december 1-jétől a gyulai víziközmű-szolgáltatást az Alföldvíz Zrt. látja el

Az ALFÖLDVÍZ Regionális Víziközmű-szolgáltató Zrt. 2023. december 1-től Gyulán átveszi a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos feladatok ellátását az eddig szolgáltatást végző Gyulai Közüzemi Nonprofit Kft-től.

Ettől a naptól az Alföldvíz Zrt. szolgáltatja a Gyulán élő családoknak a nélkülözhetetlen ivóvizet, továbbá gondoskodik a keletkezett szennyvíz elvezetéséről és megtisztításáról.

Az Alföldvíz Zrt. Magyarország negyedik legnagyobb víziközmű-szolgáltatója, amely közel 150 éves víziközmű-szolgáltatói tapasztalattal rendelkezik. A szolgáltató a magyar állam és az önkormányzatok tulajdonában lévő víziközműveket üzemeltet négy vármegyében, 137 településen. Az Alföldvíz biztosítja 600 ezer ember, valamint a szolgáltatási területén működő ipari, mezőgazdasági és szolgáltatói szektor vízellátását. Továbbá gondoskodik több mint 450 ezer lakos és a három legfontosabb gazdasági ágazat szennyvízének elvezetéséről és megtisztításáról.

Az Alföldvíz Zrt. Földünk legértékesebb természeti kincsével, a vízzel gazdálkodik, tesszük mindezt felelősen, annak érdekében, hogy a természeti örökséget megóvjuk a jövő generációk számára. Az Alföldvíz Zrt. a természettel összhangban tevékenykedik, onnan nyeri a szolgáltatott ivóvizet és oda bocsátja vissza az összegyűjtött és megtisztított szennyvizet.

Az Alföldvíz Zrt. a Gyulai Közüzemi Kft. munkavállalóit munkáltatói jogutódlással tovább foglalkoztatja, és a követlen üzemeltetési feladatokat továbbra is a cég munkatársai látják el. Az ügyfélszolgálati irodák a jövőben is a már megszokott helyen lesznek elérhetőek, Gyulán a Szent László utca 16. szám alatt. Ezen felül az Alföldvíz Zrt. szolgáltatási területén további 19 helyszínen fogadja ügyfeleit. A felhasználók a társaság bármely ügyfélszolgálati irodájába betérve könnyedén intézhetik ügyeiket. Telefonos ügyintézésre ügyfélszolgálati időben, az ingyenesen hívható 06 80 922-334-es számon van lehetőség. A telefonhívásokat call centerben fogadják, így várakozás nélkül érhetőek el telefonos ügyintézők. Mindemellett a szolgáltató online felületein is elérhető ügyfelei számára.

A felhasználók műszaki meghibásodás esetén az ingyenesen hívható, hibabejelentő vonalon, a 06 80 922-333-as számon jelezhetik problémájukat. Az Alföldvíz szakemberei a nap 24 órájában rendelkezésre állnak.

Fontos kiemelni, hogy a szolgáltatás díja a szolgáltató-váltással nem változik. Továbbá, hogy a szolgáltatóváltás során a felhasználóknak nincs teendője, ez idő alatt a szolgáltatás folyamatos lesz.

A víziközmű-szolgáltató változásról, az ALFÖLDVÍZ Zrt.-nél szokásos számlázási eljárásról, az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartásáról valamint elérhetőségeiről a szolgáltató a napokban tájékoztatólevelet juttat el a felhasználókhoz.

Az ALFÖLDVÍZ Zrt. arra törekszik, hogy szolgáltatásaival a gyulai felhasználók maradéktalanul elégedettek legyenek.