A “Gyulai” igazi love branddé vált, vagyis ma már a legkedveltebb márkák közé tartozik. A Gyulahús 2016-ban indította első nagyobb, az országos televíziós kampányt, idén pedig a 150 éves évforduló apropóján az eddigi legnagyobb kampányba kezdtek. Ez még nem ért véget, de a visszajelzések szerint igazi áttörésként lehet értékelni az elért eredményeket – derült ki Tamáskovitsné Gila Éva marketing manager szavaiból.
Augusztus elején a 3Témában Daka Zsolt ügyvezető jelentette be, hogy az eddig fehér foltnak számító német piacon is sikerült megjelennie a Gyulahúsnak. A cég ugyan évek óta megpróbált betörni ide, azonban ez sokáig nem sikerült. Az áttörést a kitartó próbálkozások mellett egy különleges termék, az XXL-es kolbász érte el.
A Gyulahús a pénzügyi lehetőségek függvényében a jövőben is erős marketing tevékenységet szeretne folytatni.