2021. március 4., csütörtök
FONTOS

Tovább erősödött a “Gyulai” brand

Egy hosszabb távra szóló, a Gyulai márkát építő kampányt folytatott alapvetően idén tavasszal a Gyulahús Kft, melynek részleteiről Tamáskovitsné Gila Éva marketing menedzser beszélt a 3Témában. A szakember elmondta, először tavaly, a gyulai húsipar fennállásának 150. évfordulóján kezdtek jelentősebb, országos kampányba, annak sikere után pedig idén folytatták a megkezdett munkát.

A műsorban elhangzott, a Gyulai brand továbbra is az ország vezető húsipari márkái közé tartozik, egyes szegmensekben pedig abszolút elsők a Gyulahús termékei. Ilyen a májas is, melyre a következő időszakban nagyobb figyelmet fordítanak, és továbbra is nagyon fontos cél a fiatalabbak megszólítása, igaz, e tekintetben az elmúlt években nagyon sokat léptek előre.

A márka támogatott ismertsége 89 százalékos. Ez azt jelenti, hogy a felmérésben részt vevőket megkérdezték, ismeri-e a Gyulait, a válaszadók 89 százaléka pedig igennek felelt. A marketing menedzser kiemelte, hazánkban kevés olyan tradicionális, nagy hagyománnyal bíró márka van, mint a Gyulai.

Nézze meg ezt is:

Felújítják a szanazugi kerékpárutat

  Tavaly nyáron, egy helyszíni sajtótájékoztatón készültek ezek a képek, ekkor jelentették be, hogy két …