Témák:
– Hatásos volt a “Maradj itthon, nyaralj itthon” kampány, hiszen nagyon sok magyar vendég érkezik Gyulára. Tóth Gábor a Hotel Erkel igazgatója kiemelte, egy esetleges koronavírus okozta második hullám esetén mindent megtesznek annak érdekében, hogy a járvány se jelentsen nekik problémát.
– Időről-időre elkezdi foglalkoztatni a közvéleményt, hogy húzódott-e olyan alagút a gyulai vár alatt, mely alkalmas volt arra, hogy azt emberek használják. Mi Liska András régésszel jártuk körül a témát.
– Közel kilencvenen játszották végig a “Gyulát akarom!” elnevezésű online játékot. A kiállítóhelyeket működtető Erkel Ferenc Nonprofit Kft. kihívásán holtverseny alakult ki, így tizenegyen tovább játszanak az értékes nyereményekért.
– A palacsinták “Disneyland-je” várja azokat, akik ellátogatnak a péntek délután megnyílt, gyulai palacsintabisztróba. A Creppy, a város első franchise étterme, gasztronómiai különlegességekkel várja a gyulaiak mellett a turistákat is.