Elkészült a város 2019. évi marketingterve, mondta el Komoróczki Aliz, a turisztikai kft ügyvezetője. Idén folytatják a Visitgyula Blog vezetését, illetve nagy hangsúlyt fektetnek a videós és a fotós tartalmaik megújítására. Évszakonként és célcsoportonként összesen 12 darab 20 másodperces közösségi média filmtartalom, online reklámfilm készül a város arculatához illeszkedve, melyek magyar, angol és román nyelveken lesznek narrálva, feliratozva.
2019-ben a Gyulai Pálinkafesztivált, a Gyulai Virágok Fesztiválját, az EDÜ-t, a Kézműves Sörfesztivált, a Gyulai Várszínház Összművészeti Fesztiválját és a Végvári Napokat fogják népszerűsíteni.
A cég jövőképével összhangban partnereik számára is fontos a nemzetközi piacra lépés.
A turisztikai kft 2019-ben is kiadja az általános városismertető prospektusait, valamint évente kétszer nyomtatásban is megjelenik a garantált programkínálatuk. Megújítják a Visit Gyula Card kedvezménykatalógusukat, kiadják Gyula hivatalos turisztikai térképét, valamint tervezik a Gyula és környéke útikalauz angol nyelvű kiadását.