2021. március 4., csütörtök
FONTOS

2021-ben egységes arculatot alakítanának ki a Gyulahúsnál

2021-ben további piaci bővülést tervez a Gyulahús. Ebben az évben közel 12%-os árbevétel növekedést ért el a cég az első tizenegy hónapban, ugyanezzel a lendülettel szeretnék folytatni a következő évet is. A gyulai termékeket rendszeresen nívós versenyeken minősítik és értékelik, a legtöbb program azonban idén elmaradt. Ennek ellenére a cég 2020-ban is gyűjtött be oklevelet, az Érték és Minőség Nagydíj során az adalékmentes gyulai szárazkolbász kapott elismerést, nemzetközi fronton pedig a Nemzetközi Íz és Minőség Intézet szintén ezt a terméket díjazta.

A cég folyamatosan dolgozik az újabb termékek fejlesztésén, a következő évben 4-5 szeletelt, új készítménnyel terveznek megjelenni a piacon. Ennek oka, hogy az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt a szeletelt áruk iránti kereslet, emiatt is történt legutóbb egy közel 290 millió forintos fejlesztés a cég érintett részlegén. Ezen kívül egy átfogóbb projekt is elindul 2021-ben, a cél az, hogy egységes arculatot alakítsanak ki a csomagolt termékeknél.

Arról, hogy milyen formában láthatjuk majd a jövőben a Gyulahús termékeit, a következő évben születik döntés.

Nézze meg ezt is:

Felújítják a szanazugi kerékpárutat

  Tavaly nyáron, egy helyszíni sajtótájékoztatón készültek ezek a képek, ekkor jelentették be, hogy két …