A siker receptjeként több összetevőt nevezett meg, de most meglátása szerint a helyi szereplők konstruktív együttműködése jelentette azt a pluszt, mely révén újra kétszámjegyű növekedést értek el a fürdővárosban.
Komoróczki Aliz 2018-ban arra számít, hogy ha nem is feltétlenül 10 százalék feletti mértékben, de tovább bővül az ágazat. Az optimista várakozásokat erősíti, hogy míg tavaly 34, addig idén 53 millió forintot fordítanak marketing célok megvalósítására. Ebben az évben nagy hangsúlyt kapnak majd a partiumi nagyvárosok.
A város idegenforgalmának nagy lökést adhat az, ha Gyula és Békéscsaba kiemelt turisztikai térséggé válik. Erre már idén sor kerülhet, ez pedig nemcsak az attrakciók, mint a Szigeterőd, az Élővíz-csatorna, vagy a fürdő fejlesztésében hozhat újabb áttörést, hanem a szálláshelyek fejlesztése is napirendre kerülhet.