A csendesebb téli hónapok után, egy színes, tartalmas és intenzív időszakot tudhat maga mögött az Erkel Ferenc Nonprofit Kft.
A Gyula városának közművelődési és kulturális életét meghatározó intézmény kommunikációs vezetőjével, Fábián Tamással a 3 Témában a kiemelt programjaikról, a megújulás szükségességéről és a közeljövő terveiről beszélgettünk.
Gyula az elmúlt években négyévszakos, többgenerációs desztinációvá és népszerű úticél ponttá is vált, mindezek új igényeket is megfogalmaznak többek között a közművelődés és a kulturális élet szereplőivel szemben. Az Erkel Ferenc Nonprofit Kft a gyulai kiállítóhelyeket, az Erkel Ferenc Múzeumot és a művelődési központot működteti, igyekezve folyamatosan megújulva megfelelni az idelátogatók és a városban élők igényeinek, fogalmazott Fábián Tamás a 3Témában. A kommunikációs vezető hangsúlyozta, a téli hónapok sem teltek tétlenül, de márciusban rendkívüli sebességre kapcsoltak a városi programok, különösen a húsvéti időszakban.
Az érdeklődés folyamatos fenntartása egyrészt a kiállítóhelyek, másrészt a programok iránt állandó napirendi pont a társaság életében, hangsúlyozta Fábián Tamás. Egy-egy új ötlet és annak a megvalósítása a munkatársak részéről sok munkát és még több kreativitást igényel, ugyanakkor a programok várható sikere kellő motivációt ad a kivitelezéshez.
A következő hónapok is eseménydúsnak ígérkeznek Gyulán, elég csak a művelődési központ áprilisban egymást érő eseményeire vagy a májust indító virágok fesztiváljára gondolni.