2024. május 4., szombat
FONTOS

1+1 akcióval népszerűsítették a nyári évadot

A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. éves marketingtervében szerepelnek az 1+1 akciók.

A rendezvényt, attrakciót a szervezővel közösen népszerűsítik számos felületen, így a marketingre szánt költséget a turisztikai kft. költségvetéséből megduplázzák.
A reklámok, illetve nyereményjátékok országos televíziós csatornákon jelentek meg. Emellett óriásplakátokat helyeztek ki a nagyobb városokban, Budapesten, Szegeden, Debrecenben és Miskolcon.
A város turisztikai oldalán, a visitgyula.com-on is több helyen kiemelten szerepelt a Gyulai Várszínház nyári évada, illetve hírleveleket küldtek ki. A Gyulai Turisztikai Kft. a jövőben is várja azon partnerek jelentkezését akik rendezvényüket, attrakciójukat közös erővel szeretnék ismertebbé tenni.

Nézze meg ezt is:

Több épület felújítását jelentette be Soltész Miklós Gyulán

15 millió forintot biztosít a Kossuth téren található Szentháromság kápolna tornyának műemléki felújításához a Miniszterelnökség …