2024. május 3., péntek
FONTOS

Online marketinggel népszerűsítik a város szolgáltatásait

Évek óta célzottan tervezi meg a kampányokat a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. Két fő kommunikációs felületen hirdetnek a Google-ön és a Facebook-on. Idén az első félévben a fő profil az Almásy-kastély bevezetése volt.

Mindkét ismert hirdetési rendszer pontosan méri a látogatottságot, így részletes statisztikával rendelkeznek, hogy hányan és melyik korosztályból látogatták meg az oldalt. Elsősorban a szállásfoglalás és az imázs jellegű kampányokat erősítik. Ez könnyű dolog számukra, hiszen Gyula mindenkiből pozitív érzelmeket vált ki.

Nyáron a fő fesztiválok, rendezvények voltak a középpontban.

Ahogy eddig is, minden évszakot előre megterveznek az online marketing kapcsán. Jelenleg az őszre és a télre készülnek, melyben az ekkor aktuális rendezvényeket fogják újrahirdetni, illetve az Almásy-kastélyt. A téli időszakra egy közös kampány elindításán dolgoznak a Gyulai Várfürdővel, ami a gyógyturizmusra fog fókuszálni.

Nézze meg ezt is:

Megállapodás az egészségfejlesztés jegyében

Nagy jelentőségű együttműködési megállapodásról beszélt csütörtök délelőtt Takács Árpád főispán csütörtök délelőtt, Békéscsabán, amikor a …